logo
امروز : پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۰
[ شناسه خبر : ۴۱۰۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ابهر:

کار نیروهای مسلح ما قانونی بود

کار-نیروهای-مسلح-ما-قانونی-بود
امام جمعه ابهر گفت: کمک به مردم فلسطین مشروع بوده و هیچ‌کس حق اعتراض ندارد و این مردم مظلوم باید از کشور خود دفاع کنند و کاری که نیروهای مسلح ما در پرتاب موشک انجام دادند حق کشور بود و ما در کنار فلسطینیان و مقاومت هستیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام سعید مرادپور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به تقوا و تسلیت شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان شهید حسن نصرالله و همراهانش و سردار شهید نیلفروشان گفت: پرتاب موشک‌های انتقام و وعده صادق با اینکه دیر انجام شد و برخی گول وعده‌های آمریکا را خوردند ولی انجام آن بسیار مؤثر بود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه این موشک‌ها شادی مردم مظلوم غزه، لبنان و همه ملت آزادی‌خواه را به دنبال داشت، افزود: دشمن تلاش در تقلیل اهمیت این موشک‌ها دارد اما ایران یک اقدام حسابی برای رژیم صهیونیستی به‌وجود آورد.

امام جمعه ابهر با اشاره به اظهارات تحلیل‌گران تصریح کرد: اعلام شده بود که رژیم صهیونیستی بعد از تجربه موشک‌باران قبلی ایران، لایه‌های امنیتی موشک را افزایش داده بودند تا کم‌ترین برخورد را داشته باشد، اما ایران با هک سامانه گنبد آهنین بسیاری از موشک‌های خود را به هدف زد.

وی با توضیح اینکه رهبر عزیز و شجاع ما با حضور در نماز جمعه این هفته با وجود تهدید به ترور اقتدار ایران را به نمایش گذاشتند، متذکر شد: ما در جنگ هستیم و باید این غده سرطانی را با جنگ از بین ببریم.

مرادپور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در نماز جمعه این هفته، خاطرنشان کرد: کمک به مردم فلسطین مشروع بوده و هیچ‌کس حق اعتراض ندارد و این مردم مظلوم باید از کشور خود دفاع کنند و کاری که نیروهای مسلح ما در پرتاب موشک انجام دادند حق کشور بود و ما در کنار فلسطینیان و مقاومت هستیم.

وی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب به امت اسلامی تأکید دارند و تقسیم این امت واحده غلط است و کسی که این کار را انجام دهد بهره‌ای از اسلام نبرده است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر